Kalite Yönetimi

Hastanemiz Kalite Çalismalari

Hasta, hasta yakini ve çalisan memnuniyetini önemseyen bir anlayisla hizmet veren hastanemizde “Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik” esaslarınca kalite gelistirme çalismalari uygulanmaktadir. Hastanemiz bünyesindeki tüm idari ve tibbi birimler izlenerek, birimlerin Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarina uygun hale getirilmesi için gerekli çalismalar planlanmaktadir.

Kalite Yönetimi
Başhekim İd.ve Mali İşl.Müdürü
Dr.Musa SOYVURAL Nedim ERDOĞAN
 

Sağ.Bak.Hiz.Müdürü Kalite Yön.Direktörü  
Aslıhan YILMAZ Tuba ERDURAN
İletişim : kalite@bartindevlet.gov.tr

Yürütülen Çalismalar:

Ölçülebilir hedefler belirlenerek bu hedeflere ulasilmasi için gerekli çalismalari sürdürme

Kalite ve verimlilik bilincinin yerlestirilmesi

Saglik hizmetlerinin iyilestirilmesi ve iyilestirme faaliyetlerinde sürekliligin saglanmasi

Hasta-çalisan ve tesis güvenligi planlamasi

Is akislarinda standartlasmanin saglanmasi

Iç iletisimin etkin olarak saglanmasi

Dokümantasyon sisteminin gelistirilmesi

Sürekli egitim ve bu sayede; Hasta memnuniyetinin saglanmasi ve beklentilerinin karsilanmasi

Çalisanlarimiza daha iyi çalisma kosullari saglayarak çalisan memnuniyetinde iyilesme saglanmasi

Fiziki sart ve donanimlarin iyilestirilmesi

Hasta katlarinda otelcilik hizmetlerinde iyilestirmeler yapilmasi amaçlanmaktadir.

Hasta Haklari

Saglik Bakanligi Hasta Haklari Uygulama Yönergesi esaslarina uygun "Hasta Haklari Birimi" kurulmustur. Hastalar sunulan saglik hizmetlerinden ve saglik personelinden sikayetçi olmalari durumunda yazili ve ya sözlü birime basvuruda bulunabilirler. Yapilan basvurular Hasta Haklari Kurulu`nda görüsülür. Eger basvuru konusu sitemin isleyisinden kaynaklaniyorsa sistemin ve ya prosedürün degistirilmesi ile ilgili çalisma yapilmasi için bashekimlige yazili olarak bildirim yapilir.

Güvenlik

Hasta ve hasta yakinlarinin, saglik çalisanlarinin, ziyaretçilerin güvenligini saglamak üzere 24 saat esasli güvenlik hizmeti verilmektedir. Ayrica hastanemizdeki güvenlik kameralari ile sürekli gözetim yapilmaktadir. Ziyaretçilerimizin güvenlik personelinin uyarilarina uymasi kendi kisisel, can ve mal emniyeti açisindan önemlidir. Ziyaret kurallarina uyulmasi her seyden önce hastalarimizin güvenligi bakimindan önemlidir.

Danisma ve yönlendirme

Poliklinikler ve bashekimlik binasinda danisma hizmetlerini yürütmek üzere görevli personellerimiz vardir. Basvurularda hastanedeki islemler ya da yatan hastalarin durumu ile ilgili bilgiler verilmekte, gerektigi durumlarda hasta ve hasta yakinlarina yardimci olunmaktadir. Kimsesiz ve yardima muhtaç hastalarimiza ayrica birebir eslik edilerek gerekli hizmetleri almalari saglanmaktadir.

Enfeksiyon Kontrolü

Enfeksiyon kontrol komitesi hastane kaynakli enfeksiyonlarin önlenmesi için basta egitim olmak üzere temizlik, sterilizasyon ve dezenfeksiyon, izolasyon gibi konularda çalismaktadir. Hastane enfeksiyon orani izlenmekte, bu konuda gerekli düzenlemeler yapilmaktadir.

Linkler


İstatistikler
Toplam: 639365
Aktif: 13
Bugün: 351
Dün: 968


Bartın Devlet Hastanesi Bilgiişlem Birimi  © 2013 - 2016

İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: Omn Portal